Good Forex Trading System


Nedenfor er listen over standardprisspredninger på forexmarkedsinstrumentene tilgjengelig for handel EURUSD - 2 pips USDJPY - EURGBP - 3 pips USDCHF - GBPUSD - USDCAD - AUDUSD - NZDUSD - EURJPY - EURCHF - 4 pips AUDJPY - CHFJPY - 5 pips GBPJPY - GBPCHF - 8 pips EURCAD - EURAUD - AUDCAD - 10 pips Hva er Marketiva Marketiva er et finansielt selskap som spesialiserer seg på å gi forhandlere høy kvalitet på Internett-handelstjenester. Med over 800 000 betjente brukere, 450 000 unike og live trading kontoer, og mer enn 3,8 millioner live ordrer utført hver måned, er Marketiva en av de mest populære over-the-counter-beslutningstakere i verden. Kan jeg åpne en testkonto og prøve systemet først Fordi levende og virtuelle handelsdisker eksisterer på en Marketiva-konto, kan du prøve systemet vårt med en vanlig konto og senere bruke samme konto for live trading. I alle fall kan du åpne din Marketiva-konto gratis Hvor mye penger trenger jeg å begynne å handle med nå Med Marketiva gir du fleksible kvantitetsspesifikasjoner og 5 kontantbelønninger, slik at du kan begynne å handle uten penger. På grunn av strenge mye spesifikasjoner, krever mange andre over-the-counter-beslutningstakere minst 500 til å begynne med. Copyright copy 2009 Good-Forex. All Rights Reserved. The 8220So Easy sin Ridiculous8221 Trading System Som du kan se, har vi alle komponentene i et godt forex trading system. For det første bestemte vi oss for at dette er et swing trading system, og at vi vil handle på et daglig diagram. Deretter bruker vi enkle glidende gjennomsnitt for å hjelpe oss med å identifisere en ny trend så tidlig som mulig. Den Stokastiske hjelper oss med å avgjøre om det fortsatt er greit for oss å gå inn i en handel etter et glidende gjennomsnittsovergang, og det hjelper oss også med å unngå oversold og overkjøpte områder. RSI er et ekstra bekreftelsesverktøy som hjelper oss med å bestemme styrken av vår trend. Etter å ha funnet ut vårt handelsoppsett, bestemte vi oss for risikoen for hver handel. For dette systemet er vi villige til å risikere 100 pips på hver handel. Vanligvis, jo høyere tidsramme, jo flere piper bør du være villig til å risikere fordi gevinstene dine vanligvis vil være større enn om du skulle handle på en mindre tidsramme. Deretter definerte vi klart inn - og utgangsreglene. På dette tidspunktet vil vi starte testfasen ved å starte med manuelle tilbakemeldinger. Here8217s et eksempel på en lang handel oppsett: Hvis vi gikk tilbake i tid og så på dette diagrammet, ville vi se at i henhold til våre systemregler, ville dette være en god tid å gå lenge. For å teste tilbake, ville du skrive ned til hvilken pris du ville ha angitt, ditt stoppfall, og din exitstrategi. Da ville du flytte diagrammet ett lys om gangen for å se hvordan handelen utfolder seg. I dette spesielle tilfellet ville du ha gjort noen anstendige pips. Du kunne har kjøpt deg noe fint etter denne handelen. Du kan se at når de bevegelige gjennomsnittene krysser i motsatt retning, var det en god tid for oss å gå ut av veien. Selvfølgelig vil ikke alle dine handler se dette sexy ut. Noen vil se ut som stygge kvier, men du bør alltid huske å holde seg disiplinert og holde seg til handelssystemets regler. Here8217 er et eksempel på en kort oppføring for 8220So Easy It8217s Ridiculous8221-systemet. Vi kan se at kriteriene våre er oppfylt, da det var en bevegelig gjennomsnittsovergang, viste Stokastisk nedadgående fart og ikke ennå i oversolgt territorium, og RSI var mindre enn 50. På dette tidspunktet ville vi skrive inn kort. Nå skulle vi registrere vår inngangspris, vårt stopp tap og utgangsstrategi, og deretter flytte diagrammet frem ett lys om gangen for å se hva som skjer. Boo yeah baby Som det viser seg, var trenden ganske sterk og paret droppet nesten 800 pips før en annen crossover ble laget. Nå er isn8217t det latterlig lett. Vi vet at du8217er trolig tenker at dette systemet er for enkelt til å være lønnsomt. Vel, sannheten er at det er enkelt. Du burde ikke være redd for noe som er enkelt. Faktisk er det et akronym som du ofte vil se i handelsverdenen kalt KISS. Det står for Keep It Simple Dum Det betyr i utgangspunktet at forex trading systemer don8217t må være komplisert. Du trenger ikke å ha en zillion-indikator på diagrammet ditt. Faktisk, å holde det enkelt vil gi deg mindre hodepine. Det viktigste er disiplin. Vi kan stresse det nok. Vel, ja, det kan vi. DU MÅ ALDRI STIKKE TIL DIN HANDELSORDNINGSREGLER Hvis du har testet ditt forexsystem grundig gjennom tilbakestesting og ved å handle det i en demo i minst 2 måneder, bør du føle deg trygg nok til å vite at så lenge du følger reglene dine , vil du ende opp lønnsomt i det lange løp. Stol på systemet ditt og stole på deg selv Hvis du vil se noen eksempler på noen litt mer kompliserte forex trading systemer, ta en titt på Huck8217s HLHB system eller Pip Surfer8217s Cowabunga system. Lagre fremgangen din ved å logge inn og merke leksjonen fullstendig. G O O D V I B R A T O N S Teknikken forklarer hvorfor du ikke kan Dagshandle samme teknikk hele tiden og forvente konsistente resultater. Du må ta Forex-markedene i betraktning. Når vi starter i Forex markedet, blir vi fortalt at Trillions blir handlet 24 timer, 7 dager i uken i dette aldri sovende markedet. Etter å ha brukt litt tid på markedet lærer du snart at markedet har vaner akkurat som mennesker. Markedet liker å ta helger og offentlige ferieferier. Den har en daglig rutine hvor den sover, tar lur, er svært aktiv og slapper av. Forex markedet er ikke annerledes. Det er et dynamisk livsmarked hvor pris - og aktivitetsnivået ALDRI fortsatt er, og de vibrerer ved forskjellige frekvenser (beats), avhengig av ukedag, tidspunkt på dagen og den faktiske valutaen som handles. Noen handelsmenn refererer til dette som valutaens volatilitet, men hvis man graver dypere, vil du finne noe mye mer meningsfylt enn valutaens grunnleggende volatilitet. Du finner valutaens vibrasjonsnivå. Nå har denne informasjonen vist seg å være gull til Forex Traders som vet hvordan de skal planlegge sine oppføringer og utganger basert på den kunnskapen. Den ekstremt enkle teknikken ble oppdaget av Expert4x-forhandlere som scalping de asiatiske, europeiske og amerikanske markedene over mange år. De oppdaget at prisen ville konsekvent og plutselig reversere uten tilsynelatende grunn. Etter å ha studert denne tidligere uforklarlige oppførelsen oppdaget de at markedet har en beat eller vibrasjonsgrad lov at den overholder 8211 var god vibrasjonsteknikk økt trading scalping (2 TO 3 HOURS) ble oppdaget It8217s så enkelt å handle diagrammer: På grunn av det enkelhet dette teknikk kan handles på enkle 5-minutters bardiagrammer ved hjelp av ingen indikatorer hva som helst. Et hvilket som helst kartleggingssystem kan derfor brukes. Tidligere Support webinars hvor de viktige elementene i teknikken ble gjennomgått ble registrert og videolinkene sendes med kjøpet. Akkurat som et menneske, slår hjertet sitt i et annet tempo, avhengig av om det sover, ser på TV, er veldig aktiv eller gjør rutinemessige aktiviteter. Din hjerteslag kan gå fra 55 slag i minuttet til 160 slag per minutt, avhengig av tidspunktet på dagen og hvilke aktiviteter du foretar. Det er tider når hjerteslaget ditt er veldig pålitelig (GODE VIBRASJONER), og det er tider når hjerteslaget ditt kan være svært upålitelig (BAD VIBRASJONER). Denne teknikken er en undersøkelse for å finne Forex-markeder G O O D V I B R A T I O N S. KONTROLLER VÅRE KUNDES HANDELSREGNSKAP OG FEEDBACK UNDER: 200 pips i 3,5 timers handel. F eller mer detaljert klient statementsgt klikk her Jeg ville bare si takk til dere for et så bra webinar jeg betalte 97,00 for Good Vibration System Jeg kjøpte dette kurset for flere måneder siden. På grunn av noen alvorlige helsemessige forhold kunne jeg ikke åpne filene og begynne å lære om systemet til denne uken. Lite visste jeg hva jeg hadde ventet på meg da jeg endelig kunne åpne filene på dette systemet jeg aldri har hatt et selskap leverer så mye for så lite jeg betalte 2000 dollar for et par måneder siden for et system som jeg fremdeles venter på å ha et webinar for å lære å bruke. Du vet hva som er verre, de har nettopp informert meg om at jeg må betale for webinar hvis jeg vil lære å bruke systemet. Glem det systemet. Jeg bruker gode vibrasjoner. Takk igjen, gutta for din ærlighet, integritet og en spesiell takk for din flotte verdi Jeg tror at forretningsmodellen din vil ta deg lang vei Forresten, bare en dag etter webinaret, handlet jeg gode vibrasjoner til melodien på 1,840,00 i kontoen min. Jeg tror jeg bare holder humming den melodien Lyder ganske bra, gjør det ikke Takk igjen gutta Robert P. DEN GODE VIBRASJONER Teknikken forklarte hvorfor mer enn 80 av mine negative handler mislyktes Uten at denne teknikken har blitt handlet, har tilnærmingen din allerede lagt til utrolig verdi for min eksisterende tradingteknikk. Jeg kan ikke vente på at markedet åpnes mandag. John Knight, Storbritannia Jeg er helt overrasket over hvor mye ubrukt GOD VIBRASJON informasjon som er FRIEND tilgjengelig på Internett og hvor dårlig det er brukt Sandy Myburgh, Sør-Afrika Jeg har alltid vært veldig mistenkelig for det faktum at når jeg inngikk en avtale markedet ville reversere. Det var som om megleren så på meg hvert skritt. Nå forstår jeg at det bare er markedene GODE VIBRASJONER som forårsaker disse trekkene. Terry Lee, Hong Kong I8217m veldig fascinert av denne metoden. Etter mitt første pass gjennom eBok, forventet jeg ikke at dette skulle fungere. I de 16 handlingene jeg lagde, slo 8 målet, 6 var break-even, og bare 2 var tap. Jeg nettet ca 160 pips. Imidlertid har jeg sett på mange forskjellige systemer og EAer de siste par årene, og dette er et av de få som jeg vil tilbringe litt tid med. Jeg vet ikke hvordan dette systemet vil fungere over tid, men det er sikkert et gyldig, godt gjennomtenkt konsept, og det er veldig sjelden i dette galte FOREX-markedet. Don, Austin, USA Du ser ut til å være på en vinner med dette produktet, og jeg var lønnsomt veldig raskt. D. BirdThank you Expert4x for gitt meg muligheten til å handle Good Vibrations teknikker. Ive beregnet resultatene i Pips. Min nettovinst er 155,1 pips om 3 timer P Lee Systemet har en lydlogikk bak den og konseptet er ganske enkelt. E-boken er lett å lese. Videoen fra din forhandler som handler med systemet, bidro til mye. L. v.SI har hatt enorm suksess helt siden å se handelsvideoen. Jeg fullførte 20 bransjer med ditt system de siste 3 dagene. Jeg satte bare 6 timer (2 timer per dag) foran datamaskinen og handlet hver natt fra 9.00 til 11.00 EST. Jeg har samlet 117,8 pips i løpet av denne korte tiden. Det er det mest jeg noensinne har gjort på så kort tid Dette systemet er så veldig enkelt, og det største er å sørge for at du ikke overkompliserer det. Jeg setter virkelig pris på alt du har gjort for å skape et godt verktøy for å fange noen sunne pips på deltid. J W Konseptet med gode vibrasjoner er all logikk, forklart bare ved å se illustrasjonen på side 9 og følge de 6 trinnene på side 10. L HoorensTakk til dere alle, for et godt, enkelt og konsistent system tok jeg de siste 15 handler som referanse for undersøkelsen. Alle transaksjoner ble virkelig gjort i tider med en opptatt arbeidsplan, og jeg kunne ikke tro på suksessen, selv om jeg ikke fullt ut konsentrert seg om handelen. Med handelen innen 2-3 dager vokste demokontoen med nesten 25 med 2-3 risiko per handel. Fanie - The Good Vibrations har vært en suksess for meg. Jeg kjører den ved hjelp av en rekke symboler, og jeg er gjennomsnittlig 10 på total egenkapital per dag med svært lav risiko. Inntil GV hadde jeg lenge gitt opp om manuell handel. Takk for dette systemet. JW Copyright 169 Expert4x 8211 2013. Alle rettigheter reservert DISCLAIMER: - Informasjonen om online Forex trading presentert på denne nettsiden bør ikke betraktes som Forex eller valuta trading råd. Valutahandling og valutahandel er en svært spekulativ måte å tjene penger på og bør ikke bare gjøres med informasjonen på dette nettstedet. Følgelig gir vi ingen garantier eller garantier med hensyn til innholdets korrekthet eller gyldighet. Forexhandlere, swinghandlere og daghandlere som benytter seg av den elektroniske valutahandlingsinformasjonen som presenteres, gjør det på egen risiko. Forexmarkedsinformasjonen som er oppgitt her, tar ikke hensyn til Forex-investeringsmålene, økonomiske situasjonen eller behovene til noen bestemt person. Dette nettstedet er ikke ment å bli brukt som den eneste kilden til valuta trading informasjon, Forex utdanning eller arbeid fra hjemmet mulighet. Det er viktig og antatt at handelsmenn bruker sunde handelsprinsipper når de bruker Forex trading-informasjonen på denne valutahandelssiden. Vennligst bruk demo kontoer der det ikke er noen investering som kreves for å teste Forex Strategies. Dette inkluderer handel med sunn fornuft, lydpenger og risikostyring og fullt personlig eierskap av eventuelle handelsbeslutninger. Denne ansvarsfraskrivelsen gjelder alle tjenester, inkludert PayPal, Google, Click Here, Yahoo, Ebay, YouTube og Clickbank kampanjer plassert på nettstedet. Investorer bør oppnå individuell økonomisk rådgivning basert på egne forhold, før de foretar investeringsbeslutninger i utenlandsk valuta. Skrevet av Alex du Plooy Klikk her for Expert4x-gruppen Personvern og anti-spam-policy Trading følger en enkel 2-trinns prosess: 1. Mekanisk identifisere handelsoppsettet (den ene gang har de fleste valutaer 1 eller 2 av disse). 2. Skriv inn en ventende rekkefølge med et forhåndsbestemt inngangs-, stopp-, mål - og følgende stopp (dette gjør alle transaksjoner satt og glem, slik at det ikke er noen emosjonell beslutningsprosess nødvendig) Dette kan gjøres på enhver Broker-plattform når som helst. Stopp og mål kan variere fra 12 til 50 pips, avhengig av vibrasjonsraten på tidspunktet for handel. Ideelt for erfarne og nybegynnere. Hvis du kan følge disse grunnleggende trinnene, er dette systemet for deg. Pre trading Forberedelse: De viktigste aspektene av systemet er valutasalg (basert på sprer og vibrasjoner) og god vibrasjonsstrategi (konservativ, aggressiv eller Normal). Disse aspektene er fullt dekket i vårt treningsmateriell, videoer, innspilte supportwebinars og gratis live trading webinars. So8230823082308230. KJØP VÆRDIGHETER FOREX SYSTEM I DAG Med ditt kjøp av Expert4x GOODVIBRATIONS Forex-systemet mottar du: 1. En kort treningsmanual som forklarer denne enkle teknikken. 2. 5 treningsvideoer viser aspekter av systemet og live tradingeksempler 3. Verktøy for å gi deg nøyaktig vibrasjonshastighet til bruk og transaksjonsnivåer. 4. Din gode vibrasjonsrate oppdateres hver 3. måned. 5. Gratis tilgang til rutinerte treningsbaner 6. Gratis tilgang til alle levende handelswebinarer hvor god vibrasjonsteknikken handles 7. Gratis e-poststøtte

Comments

Popular Posts